חידוש הברית

עדכון גרסה בקשרים עם אנשים ועם אלוהים

ספר מאת איתי אשכנזי

על מה הספר

אנחנו רוצים לחוות תשוקה, קרבה וחירות, אבל כבולים לשגרה.
נדמה שגן עדן נמצא תמיד במקום או בזמן אחר.
והנה, אם נקרא כאילו בפעם הראשונה
את הסיפור העתיק והמוכר על עץ הדעת ועץ החיים
ונסכים להיענות לשאלה – אַיֶּכָּה?
נמצא שהשער להתחדשות
בקשרים עם אנשים ועם אלוהים
מסתתר דווקא ביום-יומי.

מי אני?

שמי איתי אשכנזי, נשוי למיכל ואב ל-6 ילדים, חי בפרדס חנה. אוהב לראות אנשים בונים קשרים ובפרט קשרים זוגיים. כותב כבר 15 שנה. מלווה זוגות, קבוצות ואנשים בגישת חשיבה הכרתית ("שיטת ימימה"), מלמד תורה. 

חופש העסיק אותי מאז שאני זוכר את עצמי ובעיקר – כשיצאתי למסעות בעולם, כשהתגוררתי במנזר ביפן ובמסע אופנוע בהודו. במסעותיי למדתי שקשב פנימי ונאמנות לעצמי הם מקור הדרכה חיוני. כשהפכתי לבן זוג ולאבא הבנתי שעליי למצוא את הדרך למצוא חופש גם בתוך חיי היום יום. כשקיבלתי על עצמי אורח חיים יהודי, היה חשוב לי להבין איך אני שומר על נאמנות לעצמי בתוך מערכת החובות היהודית.

הספר הזה מסכם את מה שגיליתי. 

למי זה מתאים

לכל מי שמבקש כלים עדכניים לחידוש מערכות היחסים שלנו עם אנשים וגם לכל מי שמחפש תשובות לשאלות שמעסיקות אותנו בקשר שלנו עם אלוהים. הספר אינו מצריך ידע מוקדם, ומתאים גם לחילונים וגם לדתיים, גם לגברים וגם לנשים, גם לפוגשים את היהדות בפעם הראשונה וגם ללומדים וותיקים המבקשים להעמיק.

עלות

89 ש"ח 

לספר (איסוף עצמי מפרדס חנה)

20 ש"ח 

תוספת משלוח בדואר רשום

 

משלוח לחו"ל – ראו בסעיף הבא

משלוח

משלוח הספרים מתבצע באמצעות דואר רשום. הוא מגיע בדרך כלל תוך מספר ימי עבודה לסניף הדואר הקרוב אליכם, הדואר שולח הודעת ס.מ.ס על הגעות. 

בעת ההזמנה יש לצרף כתובת מלאה כולל מיקוד וטלפון. לאחר המשלוח תקבלו מספר מעקב. 

משלוח לחו"ל: עלות בהתאם לאופי המשלוח המבוקש – דואר רשום, EMS, או ECO POST. למחירים על פי מדינה לחצו כאן (משקל החבילה 675 גרם)

קוראים מספרים

הספר הזה מכיל שלושה רבדים שונים - פירוש חדשני על סיפור הבריאה וגן עדן, נגיעה עמוקה בנפש האדם בצורה פרקטית ובהירה, וגם פן פילוסופי-אמוני על היחס בין האדם לאלוהים. מדהים לחוות איך כל המימדים הללו שזורים זה בזה. בקיצור, ספר מומלץ!

יוני טוקייר ("יונינה") מוזיקאי ויוצר

בספרו הייחודי של איתי מתגלה ההבנה שבאפשרותנו להשיב לעצמנו את מפת גן עדן האבוד דרך התבוננות מחודשת במעשה הגן ובפסוקי בראשית הנצחיים. לגלות בעקבות הקריאה שהטוב ביותר עוד לפנינו בעת שנשכיל לעשות את הבחירות החדשות המיטיבות. וכפי שרוח אלוהים מרחפת על פני המים כך רוחו של הסב הגדול מניטו ע"ה מרחפת על יצירתו והגותו של הנכד שהיה גם לתלמיד המחדש ופורץ את נתיבו הייחודי

הרב מיכי יוספי

הספר כתוב בסגנון מרתק וישיר ומחבר תהליכים נפשיים, אירועים מחיי היומיום וממערכות יחסים אל היהדות, בצורה מיוחדת שאף פעם לא פגשתי קודם. אינני "דתיה" במובן הרגיל של המילה. דווקא משום כך, שמחתי למצוא בספר הדרכות לעבודת הנפש שמבוססות על עולם האמונה ומנוסחות באופן רלוונטי לחלוטין לעולמי. ממליצה מאד!

עדנה דביר, מנהלת מגמת פסיכותרפיה הוליסטית במכללת "מעיינות"

רובנו נוטים להיות ביקורתיים למדי ביחס למצבה של החברה האנושית אבל מתקשים מאוד לחיות באחווה ובשותפות עם עוד אדם אחד בעולם. בספרו לוקח אותנו איתי אשכנזי לטיול מפתיע, מדויק ומאיר עיניים לגן עדן, ומגלה לנו כיצד לגלות מרחבים של חירות ושמחה בתוך הבריתות המחייבות שלנו.

עפר כהנא, ד״ר לפילוסופיה, בוגר התכנית ללימודי פרשנות ותרבות בבר אילן, מרצה לאתיקה של עיצוב במחלקה לתקשורת חזותית בבצלאל

אני רוצה להזמין את הספר

שמח שביקשת לרכוש את הספר. מיד תועבר/י לעמוד תשלום מאובטח.